vineri, 8 august 2008

se poate si in realitate?

nu stiu cum se face ca in unele nopti, in somn, reusesc sa fac ce n-am reusit niciodata sa fac in realitate.Azi-noapte, de pilda, am tipat, am zbierat, m-am certat urland cu cineva.nu conteaza cu cine.sau poate conteaza, dar vreau eu sa cred altfel.m-am trezit cu sentimentul ca am tipat si in realitate, si in loc sa am sentimentul ala de usurare dupa ce te eliberezi de tensiune cu ajutorul decibelilor, ma doare capu si maseaua.astept omu cu nurofenul asa cum asteptam aseara drumul printre pomi.prietenii stiu de ce..!;)
am fost la concert la kny again.oamenii astia sunt mult prea tari.l-orchestre de la roche se numesc, daca aveti curiozitatea sa-i googleuiti un pic si sa veniti la urmatoarea cantare.Am stat 4 fete intr-un shezlong care ameninta ca va darama masa plina de beri din fatza, eu am crezut ca ploua/fulgera:D(tot prietenii stiu ei de ce), delia s-a facut praf din 3 beri si inca mai visa la solistul insurat(Goddamnit).all in all, o seara perfecta in herastrau, urmata de un drum mult mai putin perfect catre casa, cu celebrul 41 care mi-a mancat zilele, in care o femeie care se simtea rau a trebuit sa-mi povesteasca de nenorocirile care se abat asupra familiei ei.i suspect one too many shoots of vodka there.sau poate sunt eu mean din cauza durerii de masea.
home -supa perfecta, patul caldutz si visele zbuciumate in care am fost asa cum nu pot fi niciodata in realitate...desi cred ca ar trebui!!hm?ia sa ma gandesc eu bine la asta...