luni, 19 octombrie 2009

it was the best of times..

un caiet de amintiri.pierdut intr-o mansarda deloc prafuita, printre foi, foitze si foicele toate marca XII K Bratianu(+filologie).o coperta albastra cu ochi galbeni si doi porumbei care se imbratisaza fericiti intr-o decapotabila deloc moderna.cred ca abia ce s-au casatorit(not concludent).intre paginile pe care nu le-am mai atins de mai bine de 4 ani, ascunse ca intr-o veritabila cutie a pandorei, figuri de oameni aproape uitate, de oameni care inca mai dorm langa mine noaptea, oameni carora le duc dorul pentru ca s-au schimbat atat de mult incat nu mai recunosc nimic din ce era.oameni carora nu le-am dus lipsa nici un pic, autografe din perioada "fotbalistica" a vietii mele(hai sa nu radem prea mult), codul morse cu care i-am pacalit pe colegii de generala cel putin un an de zile, poza cu tudor chirila pe care inca il iubesc de nu mai pot(:P), quote-uri din filme atat de proaste ca mi-e rusine cu gusturile mele si niste skilluri jurnalistice cel putin indoielnice(shame on me, for that matter).
digging deeper yet, gasesc si lucruri care nu s-au schimbat.ochii mari atat de mediatizati, rasfatzul intens si tupeul nemaipomenit de a fi shefa clasei timp de 4 ani in casa ororilor.tebuie sa dau un citat aici musai:"Dar tu, fiinta superioara, ai spus:DA, domnule, eu vreau sa fiu reprezentanta acestei gloate de bovine pentru ca eu spre deosebire de ei am clopotele la gat, insemnul liderului."(Tasha).
ca tot veni vorba de superioritate, nu-mi pot aminti cum de am ajuns sa fiu caracterizata asa(oare asa m-am laudat eu tuturor?:P).here`s another quote:"Imi pareai o fata(...)pe care o framanta eterna intrebare:ce cauta o fiinta superioara ca mine intr-un loc(parca rupt din filmele lui Spielberg), ca asta?!"(Rev)
si pentru ca sunt sigura ca toate citatele mele si detaliile extra nu o sa va para vreunuia familiare, hence not that funny for you guys as it is for me, i will stop right here.
just one thing.din atatea promisiuni, atatea urari, sute de mii de complimente si planuri de nunta(ete na, eram o gasculitza de liceu, ce vreti?!), atatea locuri in care am fost vesela alaturi de oamenii astia acum aproape necunoscuti, unul singur mi-a ramas in minte si o data ce l-am recitit am stiut ca nu l-am uitat niciodata cu adevarat:"You can be an austronaut, you can be a president, you can be anything you want to be, but first, be a woman!".Slightly silly, but filled with memories..and for THIS matter, i can see now that .."it was the best of times.."..if only somebody had told me..:(