vineri, 2 ianuarie 2015

Mos Craciun, Mos Craciun, tu esti darnic si esti bun!



















Anul asta am vazut viata. Am vazut bucuria pe care o aduce viata si m-am bucurat si am trait pentru cei carora li s-a intamplat. Am plans si am ras necontrolat si nebun pentru ca viata vine sau nu, pentru ca viata se schimba sau nu.

Anul asta am vazut teama. Am vazut teama din mine in toti cei din jur si toate celelalte sentimente negative care vin curgand in urma ei. Nu pleaca niciodata de una singura, are multi prieteni si prea putini dusmani.

Anul asta am vazut oamenii. Am vazut oamenii mai clar decat am facut-o pana acum vreodata si m-am vazut si pe mine goala, transparenta, expusa.


Anul asta mi-a dat cateva lectii. Si nu pot cere nimic mai mult de la cel care abia a inceput decat sa le fi invatat. Stiu ca pana la urma e singurul lucru care ne poate da un an mai bun, e cel mai generos Mos Craciun.