joi, 12 martie 2015

Batrani




Imi plac batranii pentru ca sunt exagerat de veseli si glumeti sau ingrozitor de nesuferiti si chitibusari. 
Imi plac batranii pentru ca uita unde si-au lasat papucii, dar stiu exact ce au facut in ziua a 7-a din armata sau in prima saptamana de casnicie.
Imi plac pentru ca sunt intelepti, oricat de greu ar fi sa vad asta.
Pentru ca zambesc tuturor copiilor pe langa care trec si iti dau sfaturi de care (crezi ca) nu ai nevoie.
Imi plac batranii pentru ca isi cara picioarele obosite in fiecare zi prin parc cu nepotii si mai cara si sacul cu accesorii necesare pentru joaca.
Imi plac batranii pentru ca plang daca iti povestesc ceva ce cred ei ca e important in viata.
Pentru ca nu au niciodata bani, dar cumpara covrigi si hranesc ratele pe lacuri.
Pentru ca oricat i-ai enerva, reusesc cumva, intr-un mod magic, sa uite si sa ierte.
Pentru ca se vede pe chipul si pe dosul palmelor lor ce viata au avut.
Pentru ca stiu rugaciuni si stiu si de ce e bine sa le stii si tu.
Pentru ca sunt vesnic subestimati de copiii si nepotii care cred ca stiu mai bine.
Imi plac batranii pentru ca inca mai stiu diferenta dintre pret si valoare.

Mi-e dor de batranii mei, sufletele mele de sfinti.