marți, 8 iulie 2008

pariu pe o tigara ca ma las de fumat?

de vreo saptamana incoace primesc diverse review-uri si vizite pe hi5 din parte unor copii emo.i don`t get it.de ce??ce vad ei interesant de se uita?seman cu ei?aduc eu a emo?..i certainly hope not!
motiv pentru care ma las de fumat(si chiar daca nu vezi care e legatura, iti zic eu, e o mare legatura:P).oficial.vreau sa stie toata lumea ca m-am saturat sa imi miroasa hainele mele fabulous a tigari, si mainile dupa ce fumez, si camera in care dorm.m-am saturat sa aleg sa cumpar tigari din ultimii bani, in loc sa-mi iau inghetzata sau o revista de muieri.m-am saturat sa primesc priviri dezaprobatoare din partea oamenilor pe care ii iubesc.m-am saturat sa ma ascund in spatele unor slabiciuni de mult apuse.s-a sfarsit, nu mai am niciun motiv sa fumez.si daca motivatia initiala(+intermediara) a disparut, de ce sa nu dispara si ustensilele?like..am luat licenta cu nota buna, ma duc in vacanta in grecia si turcia, am un boyfriend fabulous si un job si mai fabulous, o casa faina, multi prieteni!..ce-mi mai pot dori?!..sigur, sunt lucruri pe care le-as mai putea obtine, destule, dar in momentul asta sunt intr-un loc bun, un loc sigur si linistit.si trebuie sa profit de momentul asta ca sa scap de jucariile care se aprind si fumega.it was sexish, but it was killing me!
asa ca da, incepand cu 09.07.2008, ora 10 a.m. i`m a non-smoker again.any bets?