marți, 18 noiembrie 2008

gara de nord si prezervativele

imi place dimineatza in gara de nord.cu o cafea cu lapte de la mac, bauta cu manusile in maini, cu miscari lente si strigate care te sperie si te oblig sa-ti misti brusc capul greu de oboseala.cu struguri si papuci in geanta.cu un bilet bleu in buzunarul de la piept si un tren care o sa vina in 7 minute.oameni putini, mai mult din cei care matura peroanele pline de mucuri de tigara si ambalaje de ciocolata.aer rece intrand pe usile deschise.o carte veche pe genunchi iti promite un drum mai scurt.dimineatza la metrou, cu rucsacul plin de nimicuri pentru un singur uikend, cu un tren pe care scrie brasov si cativa baieti pe care tot tu trebuie sa ii astepti in gara, desi la telefon a sunat ceva in genul "te asteptam langa chioscul de ziare".

nu imi place sa sufar fara sa am vreo vina.nu imi place sa gasesc totusi ca am si eu o vina.nu imi plac examinarile jenante si dureroase.nu imi place sa fiu supusa unor cazne pentru ca altii au fost suficient de nepasatori, ignoranti si inconstienti sa le provoace.nu imi plac numerele de telefon la care mi se raspunde "buna ziua..clinica..x".nu imi plac oamenii care cred ca daca o fata/un baiat e curat, s imbraca bine si se aranjeaza, "omit" sa-si puna prezervativul.si daca vreodata, cumva, intr-un mod ciudat o sa aflu cine e fiinta omeneasca din vina careia am trecut prin "bullshit"(or...manshit, as iulia put it), o sa fie foarte neplacut.pentru parul, coloana vertebrala si moralul individei.fucking diseased whore!