vineri, 11 ianuarie 2008

imn

Pe harfa rasturnata a ierburilor tale ,Vara pierduta, trupul si sufletul meu sunt inceputul unui mare cantec si tremurul mainii care-l cauta..
am obosit sa cred ca-l pot gasi..mana mi-a cazut cu sufletul alaturi, ca o carte indelung citita..
"sa te intorci!", i-am strigat gandului de soare care a trecut in fuga pe langa buza mea..dar si glasul era in genunchi,nu numai trupul..
pun gand peste gand si-mi acopar gura cu palmele, sa nu vorbeasca de una singura.ma legan.incerc sa ma adorm.dar tu esti insomnia mea, veghea de la capatul noptii.intr-un tarziu obosesc sa incerc a adormi, ma ridic si pashesc nesigura ...invatz sa merg.si e greu dupa ce ai plutit atata vreme.
si-am luat un creion ros la capatul cu guma(ce gust oribil!) si-am scris gri: "te iubesc pentru ca ma iubesti.asta nu e iubire, e un schimb doar.te iubesc pentru ca te iubesc si nimic mai mult.aici incepe iubirea.dar nu te ajuta de ea ca de o ustensila vulgara sa scormonesti in trecut, sa cercetezi prezentul si nici nu fii egoist si nu-mi cere viitorul.nu stiu ce-ti pot da eu.eu stiu doar sa fac schimburi, nu sa iubesc".si m-am oprit..iti scriam numai tampenii!de ce sa te intereseze pe tine asta?in plus,ai sa crezi ca nu-s in toate mintile.nici nu ai intelege macar..
nu mai gaseam incarcatorul de la telefon..10 minute l-am tot cautat..aa,uite-l, m-am bucurat intr-un tarziu..era cazut dupa calculator..dar tot acolo, in praf si panza de paianjen era sticluta de parfum..inca mai miroase,dar ce bine ca e goala..iti dai seama ce putin inseamnat totul?!..atat de multe incap intr-o sticluta de parfum cu feromoni..
merg pe un drum taiat de margini..ascult liedul acela de shumann care te tulbura..ca prezenta dragostei la 18 ani departe, atunci cand nu simteam nevoia sa te strang egoista in brate, sa te am numai pentru mine, sa te respir posesiv..
..si ceasul porunceste gandurilor sa vorbeasca in tacerea care le asculta..ceasul porunceste mainii sa scrie in albul care o opreste..ceasul e tarziu..prea tarziu..
trupul si sufletul meu sunt inceputul unui mare cantec..