joi, 10 ianuarie 2008

old,but happy

cand ma fac mare, ca voi vreau sa fiu!
asta e concluzia unei nopti de petrecere neplanificata, rezultat numai a 4 pizza si o vizita langa parcul sebastian.un director de spital, doi ingineri, o profesoara, a publicist....si doi studenti stingheri intr-un coltz de canapea(that`ll be v&i).cateva telefoane si s-au strans in jurul masutzei de lemn cu whiskey, vin de tot soiul, apa minerala, carnaciori picanti si multe lumanari.un dj nebun s-a jucat toata noaptea cu rod stewart, chris de burgh, pasarea colibri, doru stanculescu, elton john si altele vesnic verzi repetandu-ne de cate ori a avut ocazia .."pe melodia asta v-au facut parintii vostri".funny marioara! asa ca pe melodiile pe care parintii ne concepeau am dansat asa cum  ar fi dansat ei..nici prea stransi in brate, nici prea distanti, cu piruete, hollywood-faze si foarte mult romatism.dupa cateva ore petrecerea nu era deloc diferita de omoloaga ei la 18-20 de ani.toti erau praf de beti, directoarei ii ieseau chilotii tanga din blugii cu talie mult prea joasa(si eu care imi pusesem camasa..:P), parasitorul era atat de "trotilat" incat chiar stia ce inseamna trotilat, ioana a tras de marius sa-l pupe, dan se trezea din cand in cand cu.."ce coaiele mele..", tatiana radea de-am crezut ca o sa crape, s-au simulat pe ring cam toate pozitiile kama-sutra si in final am si vizionat una, cand parasitorul a cazut peste marioara(imaginati-va!).am omis sa spun ca acest grup are ca medie de varsta 40?si nu, nu sunt tocmai oamenii lipsiti de griji, au probleme reale si grave, sunt insa dezinvolti si lipsiti de inhibitii atunci cand sunt impreuna.sunt batrani, dar sunt fericiti pentru ca se au unii pe altii si pot fi beti, badarani, dusi cu pluta fara sa le fie teama ca prietenii lor vor fi..judgemental.sunt oameni care si-au petrecut cel putin 18 ani pe banci de scoli, care stiu ce inseamna sa lupti cu viata si ea cu tine, oameni cu bani, case, masini si bun-gust in "muzici".
iar noi doi, tineri, dar nefericiti pentru ca vine sesiunea, licenta, meteoritu`, ploaia acida, zapada rosie, ne-am amintit ca exista ceas abia la 5 a.m., cand am plecat acasa obositi.ei au ramas, ei sunt cei tineri de fapt...
si cand o sa ma fac mare, asa vreau sa fiu si eu!