miercuri, 23 ianuarie 2008

two drifters

ati observat ca oamenii au tendinta sa inregistreze mai intai de orice informatiile negative despre ei insisi?i mean,in ciuda oricator pareri bune pe care oamenii le au despre tine, pe care ti le spun direct sau le afli indirect, pe care le vezi in priviri, in gesturi, in felul in care te ajuta, absolut toate pier, se anuleaza in clipa in care primesti un "bad review".nici macar nu conteaza persoana care ti-l face, pentru macar o clipa stai sa shovai si sa te framanti gandindu-te ca cineva a crezut ceva asa de rau despre tine.mintea umana e tare sucita si nedreapta uneori.dar, at the end of the day, cred ca cel mai important review e cel pe care singur ti-l faci despre tine.
cam asa a inceput gandul meu din noaptea asta.cu review-urile si cu un episod din sex and the city.si uite-asa, combinate, they got me wondering...cine si cum sunt eu in propria mea recenzie?ca orice fetitza prostutza cu rochitza, am fost medic veterinar cand eram mica, apoi am visat sa fiu balerina, actritza, prezentatoare de stiri si..carrie bradshaw.radeti cat vreti, d`aia nu m-a facut mama baiat, sa vreau sa fiu "doctoritza".and then again, de ce vreau eu de vreo 3 ani incoace sa fiu carrie?da, pentru ca e jurnalist, pentru ca a scos propria ei carte, pentru ca are o pasiune grozava pentru pantofii scumpi, pentru ca nu poarta niciodata aceleasi haine, pentru ca are un rent-controlled apartament in the upper east side, pentru ca sta in new york, pentru ca are parul cretzofolin ca al meu, pentru ca isi pune atatea intrebari despre orices si..above all, pentru ca il are pe mr.big, porcu si magaru dar sharmantul si surprinzatorul si..the one for her.
darrrrrr....do i really wanna be the sex-and-the-city girl?am facut asa o pasiune pentru filmul asta ca daca pun orice episod, randomly, stiu si replicile.dar chiar vreau sa ajung la 40 de ani si sa fiu singura si zbuciumata?pai nu, limita mea de "maritish" e 30 si mai vreau si copii, ca nah, n-as putea sa suport gandul ca n-am creat inca o fiinta care sa semene cu mine:P.aproape narcisist si egoist gandul asta, dar e al meu.the sex and the city girl e mishto.e independenta financiar, dar si sentimental, e lipsita de inhibitii, increzatoare si merge la toate marile lansari de cluburi.
si cand anotimpurile se schimba asculta acelasi henry mancini...two drifters...