sâmbătă, 2 februarie 2008

algo-chimie

intra.da-ti jos mantoul, agata umbrela in cuier, pune palaria pe calorifer(e putin umeda).asaza-te.fa-te comod.asaza-ti picioarele genunchi langa genunchi, paralel, putin inclinat spre stanga..ba nu, spre dreapta e mai bine.deschide-ti o capsa de la blugi si 2 nasturi la camasa.fa ceva cu cravata aia, te sugruma!..mai elibereaza stransoarea, sau si mai bine, ia azvarle-o incoa, o pun eu bine pentru tine.zambeste, esti bine-venit.ti-e prea cald?ti-e inca frig?ai vreo trauma?fobie?nu-i nimic, toti avem, it`s biological destiny,i suspect.spune-mi un banc nou.il stiu pe asta, lasa, nu mai vreau bancuri.asa, stiam ca nu te poti abtine, zi-mi de fosta prietena.si ceva de mama ta, presupun ca gateste fenomenal.vrei sa te intinzi putin?poate esti obosit.un film?vechi?stiam eu ca iti plac si tie(zambet+oftat).un meniu?a,da,iarta-ma, ce natanga sunt!am..apa minerala, muzica(tot veche), parfum incandescent, un suflet, pricomigdale, credinta, ciorba de burta, betzishoare parfumate, speranta, curiozitate, pasiune, dragoste, mujdei de usturoi si cateva mere verzi.te-ai intins, ce bine e,nu?sigur ca poti sa-ti arunci shosetele sub pat, le gasesc eu maine dimineatza sau...alta data.apa calda?din belsug, nu economisi!imbratisari?cate vrei, numai cald sa ne fie.noi suntem doi.ti-e rau?aspirina?no-spa?lapte cald?comprese?...alta fata?..ah, ma speriasem.ce spui?te plictisesti?pai...putem relua meniul...nu?nimic?chiar nimic?am gresit ceva?ah, nu, stiu ca esti mult prea bine-crescut sa-mi spui in fatza, stiu sigur ca eu am facut ceva nepotrivit.poate apa nu mai avea bule(am uitat capacul deschis)poate marul are un gust ciudat(nu tin minte daca l-am spalat sau nu), poate pielea mea e putin mai rece asta-seara(nu stiu nici eu de ce mi-e frig chiar cu 2 paturi pe mine)..nu?nu am nimerit nimic?atunci...te rog, iesi afara in ploaie si intoarce-te peste juma de ora cu palaria umeda.o s-o putem astfel lua-o de la capat.intri, iti dai jos mantoul, agati umbrela in cuier...eu iti intind meniul..
caloriferele astea calde nu o sa te tradeze!