marți, 23 decembrie 2008

antologie

22 decembrie 2008.ziua cand s-au implinit 19 ani de la marea revolutie, ziua in care iliescu a fost porcit si batut cu oua(pacat ca nu erau de plumb) in plina strada, in care m-am trezit la ora 7 dupa mult, mult timp:P o zi care preceda ziua de 23, numarul magic de pe biletzelul de cadou, numarul blestemat din filmul de maraton.un cumul care face 5, de pentagrama si versatilitate.o zi inceputa intr-un fel pe care nu-l credeam posibil..3 ore cu fete manjite pe cap de vopsele si alte 3 in biroul obscur cu hol intunecat.o scurta vizita "acasa" si drumul friguros spre oras.
am infruntat frigul la bratul a doi cavaleri (not!:P) care din nou mi-au amintit de noptile la rio.lu cosma nu i-a placut cuba si jentzile pe post de mese.garden full si destinatia finala- guiness.chelneritza blondutza si zambareatza ne-a servit 1 pahar si 3 paie:P, so to say it "antologically".o pizza- 3 tacamuri, 2 papanasi- 3 tacamuri, o sticla de vin galbior- 3 pahare.si povesti de antolgie.covrig si-a luat mobil, mau` cu intrebarile lui "mortale", plus comentariul la adresa ciocolatei albe din pahar.."parca e zer(resp."zar").rasul cu gura plina si obrajii crispati intr-o grimasa continua.pisi mic si rau si..gigi "limbutza".jimul stie intotdeauna ce sa zica sa destinda atmosfera..de pe strada:P
caldura din autobuz si din nou dlungul drum spre casa.
si discutia dezamagita la telefon.antologic din nou glasul obosit si constiinta mult prea treaza.mi-e dor sa iti simt pielea calda prin somn, mi-e dor sa ma trezesc langa tine, mi-e dor sa stam o zi in pat si sa ne uitam la filme, mi-e dor sa stam in cada si sa vorbim cele mai serioase lucruri, mi-e dor sa ma gadili si eu sa mor de ras, mi-e dor sa astept sa-ti termini "marele joc"..dar nu pot sa-ti zic asta asa cum as vrea, pentru ca nu vorbim atat cat mi-as dori eu.si nu-mi pot opri gandul ca sunt inca atatea lucruri pe care le-am putea vorbi, inca atatea lucruri pe care le-am afla unul despre altul..daca am vorbi vrute si nevrute, printre care intotdeauna se strecoara si lucruri foarte serioase.trissst pentru ca tu crezi ca nu putem vorbi ca si cum am fi impreuna de cateva zile.si trissst ca in asternuturi am explorat fiecare particica a doua trupuri calde si am descoperit mereu cate ceva nou si incitant..dar cum ramane cu explorarea sufletului?cu grija si dorinta arzatoare de a afla toate particelele a doua suflete, de a intelege cele mai ascunse neintelesuri, de a afla care sunt micile detalii care dau sufletul de gol si care nu pot fi ascunse..
o zi de 22 sfarsita cu un dush abraziv, care trebuie sa spele toate pacatele si un somn inceput la 00.30, antologic din nou..
azi e 23..